Lördag

Nu kör jag några 365-foton igen, kom igen gilla läget 🙂

Myra i spindeltråd 21 maj-1
nr 68: 27 av 365+1 Byte
Där dinglar den lilla myran i en liten liten spindeltråd, och spindeln är puts veck. Kvinna kanske har dödat den, vad vet jag. Myran är i alla fall stendöd!

Turkos 20 maj-1
nr 69: 323 av 365+1 Turkos
Ödet hade ett finger med i spelet här. Cyklade förbi denna stolpe med schal i fredags, såg schalen men tänkte inte mer på den än att någon tappat den. Sen slog det mig, att visst 17 fanns det ett tema som hette turkos … Så jag hoppade av cykeln och tog en bild. Lite kul att någon sprejat bokstäver med turkos färg på stolpen också. Matchar liksom!

Maskros 21 maj-1
nr 70: 73 av 365+1 Fröställning
Jodå, maskrosorna, en del i alla fall, har blommat ut och kvar är fröna, irriterande så det räcker.

Förgätmigej 21 maj-1
nr 71: 137 av 365+1  Isblå
Visst är väl förgätmigej isblå till färgen …  annars har jag en jättebra bild för det, isblått alltså

jökulsarlon
Jökulsarlón  men den här bilden gills ju inte för den är inte tagen i år. Fast å andra sidan så kör kvinna en egen variant på 365 Foton, för jag har ju inte blivit antagen, vad jag vet. Det gör inget, jag är lika glad ändå och kör mitt eget race!

Rosentry 21 maj-1
Måste allt alltid vara skarpt? Kvinna gillar suddet, det är ungefär så här jag ser när jag inte har glasögonen på mig.

Till sist, dagens bild
Klätterhortensia 21 maj-1
Annorlunda, eller hur!

Bless bless

 

2 thoughts on “Lördag

Kommentera

