Dagen efter

Same procedures as last Saturday! Kaffe och tidning i sängen, en snabb dusch (som inte var så snabb för jag kunde inte använda högerhanden när jag schamponerade håret). Rusa ner för trappan och ladda för melodikrysset (kvinna funderar på om det skulle varit trana i stället för trava, är lite osäker där) och intag av frukost. Shit, inget bröd, jag hade glömt att baka i går. Glömt och glömt, jag kunde inte! I går var jag väldigt handikappad, handen sved något grönjävligt. I dag är det mycket, mycket bättre. Det gör bara ont när handen hamnar i varmt vatten.
Nybakat bröd, doftar ljuvligt!
Vi tog en sväng i nejden på förmiddagen.
Kollade in nya returen, vägen dit var skyltad med decimeterhöga skyltar! Svåra att se i mörker.
På själva området var det likadana skyltar, svårlästa som attan. Vit text på gul botten är ingen hit! Annars var det bra anordnat på ”nya returen”!
Till sist
Kvinna kör numer på trådlöst nät och kan dansa med sin mac i hela huset, me like!
bless bless hälsar kvinna

4 tankar om “Dagen efter

Lämna en kommentar